سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
یک داستان واقعی خنده دار!!
 
 
یک داستان واقعی خنده دار!!
|

 

یک شب موقع برگشتن از ده پدری تو شمال طرف اردبیل جای اینکه از جاده اصلی بیایم یاد پدرم افتادم که می گفت: جاده قدیمی باصفا تره و از وسط جنگل رد میشه! من احمق حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی ، ۲۰ کیلومتری از جاده دور شده بودم که یهو ماشینم خاموش شد و هرکاری کردم روشن نمیشد.

وسط جنگل ، داره شب میشه، نم بارون هم گرفت. اومدم بیرون یکمی با موتور ور رفتم دیدم نه از موتور ماشین سردر نمی آرم. راه افتادم تو دل جنگل ، راست جاده خاکی رو گرفتم و مسیرم رو ادامه دادم. دیگه بارون حسابی تند شده بود. با یه صدایی برگشتم دیدم یه ماشین خیلی ارام و بی صدا بغل دستم وایساد…..

من هم بی معطلی پریدم توش این قدر خیس شده بودم که به فکر این که توی ماشینو نیگا کنم نبودم. وقتی روی صندلی عقب جاگرفتم ، سرم رو آوردم بالا واسه تشکر ، دیدم هیشکی پشت فرمون و صندلی جلو نیست!!!

 

 



UPin.ir Babylon 7.0.3R32 آموزش تعمیرات موبایل شارژر خورشیدی موبایل (سولار شارژر solar charger) Microsoft Office 2010 آموزش کامل مراقبت از دهان و دندان مناسب برای همه سنین آموزش تعمیرات کامپیوتربه زبان فارسی+هدیه خرید لاک ناخن ترک بازی Pro Evolution Soccer 2013 گن لاغری اسلیم لیفت مردانه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : eli
تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:,
زمان : 11:15